אודות
מהקולות החדשים הבולטים של השנים האחרונות.
כבר בגיל 16 נבחר מבין 30 מתמודדים לקריין הבית של בנק הפועלים. בזכות אישיותו וגילו הצעיר יצר סגנון קריינות שלא נשמע עד אז בארץ – קליל, צעיר ונונשלנטי. מאז צבר ניסיון רב מול המיקרופון ורכש מגוון רחב של סגנונות קריינות בעברית ובאנגלית – דרמטי ומותח, סקסי ושרמנטי, הארדסייל ועוד.
שמעתם אותו בין היתר בפרסומות של ביט, מאזדה, ביטוח הראל, סמסונג, אלטמן, נסטלה ומפרסמים נוספים.
מגיע לכל קמפיין ופרויקט עם אוזן קשובה, יחס אישי, מקצוענות, יצירתיות וכיף.