מיתוג קולי היא הדרך הטובה ביותר לגרום ללקוחות שלכם להתחבר ולהכיר את העסק דרך האוזניים. דרך מיתוג קולי נכון, המותג שלכם יהפוך לקליט זכיר מוכר ויוקרתי.
ישנם כמה סוגים של מיתוג קולי שניתן לעשות לעסק
1. פאנטון עסקי – ניתן להלחין מנגינה שתלווה את הלקוחות שמתקשרים אליכם בזמן ההמתנה שלהם לשיחה איתכם. בזמן זה הם ישמעו פרטים ויתרונות על העסק שלכם שמלווים במוזיקה או ג'ינגל ייחודי שיהפוך את המסר לקליט ומוכר. מדובר בממש עוד פרסומת שאתם יכולים להיות בטוחים שהלקוח שלכם יאזין לה מאחר והוא מחכה למענה.
2. ג'ינגל למרכזייה – שירות זה ניתן עבור עסקים שמפעילים מרכזייה ובנוסף לפאנטון העסקי מעוניינים בקריין שיציין בפני מי שמתקשר לאילו שלוחות הוא יכול להגיע בכדי לדבר עם מי שהוא זקוק לו.
3. את המיתוג הקולי ניתן לעשות כבסיס טוב לפרסומות ותשדירים שתרצו לפרסם בערוצים שונים, כולל בטלויזיה וברדיו. בהחלט ניתן לבצע מיתוג קולי לעסק כחלק מחבילה שתכלול גם הקלטת תשדירים מלאים עבור פרסומות.
4. למיתוג קולי ישנו גם שימוש במערכות כריזה שבהם משתמשים רשתות וחנויות גדולות כמו סופרמרקטים, חנויות הכל לבית כדוגמאת אייס או הום סנטר ואפילו אולמות קולנוע.
לא משנה היכן תבחרו להשמיע את המותג שלכם, כאשר תעשו זאת הוא יכנס לתודעה של הלקוחות שלכם בצורה שלא יוכלו לשכוח!
מיתוג קולי עושים רק באיכות גבוהה
לייצר מיתוג קולי ברמה גבוהה זו אומנות שמצריכה המון ידע וניסיון. כל בעל עסק רוצה שהג'ינגל שמלווה את העסק שלו יהיה קליט ושייצר את האווירה הרצויה, כזו שתגרום ללקוחות להרגיש את מה שיקרב אותם אל העסק ואל המוצרים שהוא מציע. בכדי לעשות זאת צריך לבחור במלודיה נכונה תוך העברת המסר במינימום מילים אבל בסאונד ובטונציה שיגרמו להם להיקלט.
בכדי להגיע לתוצאה הזו יש צורך בבחירה נכונה של כלי הנגינה שירכיבו את המנגינה, יש צורך לבחור את הזמר או הקריין בעל הקול והסגנון הנכון ולהצליח לשלב את הכל לכדי התוצאה שתמשוך ספציפית את קהל היעד המבוקש.
דוגמאות טובות למיתוג קולי מוצלח ניתן לראות לדוגמא בפרסומות של רשת מלונות ישרוטל שבה המוזיקה משדרת חווייה של קיץ וחופש, אל לפרסומות לרדיו של חברת אלמ שמשתמשת במוזיקה אלקטרונית קליטה, מהירה, קצבית ויש שיגידו אף מעט חצופה.
איך אנחנו בסטודיו שפא מייצרים את המיתוג הקולי המנצח!
ראשית אנחנו נפגשים עם הלקוח שמגיע אלינו עם רעיון שאותו הוא היה רוצה לממש לעיתים גם ניתן להגיע אלינו עם טקסט מוכן. לאחר שיחה קצרה והבנה של המטרות והאווירה שהלקוח מעוניין שהמיתוג הקולי ייצור אנו מעבירים את הטקסטים לאישור לשוני, מבצעים מיקס עם הסאונד ומכינים לו סקיצות ראשוניות למותג. לאחר שנבחרה הסקיצה הטובה ביותר אנו משלבים גם את הקלטת הניתוב של המרכזייה ומייצרים את הקבצים לשליחה ללקוח